älskar hemma !

mitt liv . com | 2009-01-14 | 23:32:52 Kommentera här! » 0 st

Som vanligt är det alltid trevligt, mysigt o roligt att komma hem o hälsa på !! :)
idag var abbe extra exalterad tror jag bara för att både jag och simon kom hem :) jag tyckte också det var riktigt roligt iofs ;)

På fredag ska albin sova över !! :D har har ju faktiskt gjort det redan en gång men det var länge sen nu ;P
tråkiga är bara att daniel jobbar o inte är hemma ... Visst vi klarar oss själva ;) meen! hade varit trevligt om abbe o daniel kunde umgås lite mer ... blir lite mer polerz ;D som i julas när albin frivilligt satte sig i daniels knä för att titta på tv, ett ögonblick som man nästan blev lite tårögd av ;)


Nu är det NCIS, daniel haatar det, mee loove it! :D
hörs imorgon, kram o natti !







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!