Då var lördagen över också .

mitt liv . com | 2009-01-04 | 00:23:24 Kommentera här! » 1 st

Idag har jag haft fullt upp! men på det bra viset :)
var upp vid halv nio för att bara slänga på mjukiskläder o åka hem till mamma för sällskap och ordentlig frukost (daniel var i hovfjället eller ngt med kompisar över dagen). Hemma hos mamma var det en viss liten abbe som vägrade att somna om någon gång så det slutade med att jag själv somnade i soffan o han sprang omkring o lekte :) innan jag återvände till karlstad var jag tvungen att utmana brorsan på dansmatta! :D var huuur länge sen som helst! och det märktes :P jag var riktigt dålig, sög inte men var inte heller direkt som på den gamla goda tiden :D får bli ändring på det tycker jag ... :)
väl i karlstad, svängde jag förbi jossan som också var ensam hemma så vi åkte förbi bergvik o kollade rean, hittade dock inget på rean, men fick mig ändå ett par nya mjukisar :)
Fick sedan ett samtal från göbben att han snart var hemma så jag lyxade till det o köpte med mat, och häftig nog kom vi hem exakt samtidigt! :D

Sen blev det jobbet! :D lugnt idag också .. men ändå lite mer än igår :)


Imorgon är det söndag o både jag o daniel är hellediga så det ska bli en riktigt härlig desirée&daniel dag! :D
ser fram emot det ....

liiite trött för sov inte spec mycket i natt "/ såååå
hörs imorgon alla underbara personer där ute! ;D

Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

Hahah men du vet det där med stavning dess ;) ... funkar inte riktigt i min värld tror jag ;) ... Och TACK själv !! .. <3<3<3

2009-01-04 @ 12:12:38
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!