dagens klagomål: ex

mitt liv . com | 2009-01-13 | 20:34:37 Kommentera här! » 2 st

Ibland kan ju undra varför de ens existerar men det är ju så tyvärr ...

Visst att alla har ett förflutet, och det är något som inte går att undvika. MEN gör man slut, så för det första gör man antagligen slut på grund av någon anledning att känslor försvann eller att det inte funkade etc ni hänger med... Är det inte samtidigt något då som man ska lämna bakom sig ?!

Tror, hört o vet! att det är många som har kvar kontakt med ex för någon form av kontrollbehov... ni fattar ? ni känner säkert någon som har träffat någon ny, lever lyckligt o har det bra, men som har ett jobbigt ex som ringer, sms o allmänt störig hela tiden! ... finns såna människor för er som inte visste.

ett ex är ett ex, släpp det och gå vidare med era liv ... ! H E R R E G U D !
Finns några styckna man vill ge en rejäl smäll så det kanske slår rätt i huvudet på dem.

Låter det som jag är liiiiite svartis / avis kanske ? klart jag är! finns väl för faaan gränser ..!! så vill ni bråka med mig någon gång eller bara reta upp mig, så dra upp ex ;P men helst inte ....
Daniel har ju sånt roooligt förflutet att han "bara sovit" med diverse tjejer ... B U L L S H I T ! ! ! !
det är samma sak som ex enligt min mening, så kommer dom i min närhet rycker det också ... Värsta är att han inte respekterar att jag känner så här ang hans äckliga ex o "sängkompisar" ... vill väl för helvete inte träffa dem o vara vänlig mot dem! kan han inte kräva, inte av mig ... får han skaffa sig någon ny flickvän som inte vågar stå för o säga vad hon tycker . . ! !

Nej nu bubblade det igång, så nu måste jag sluta innan jag slår datorn.

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

haha... det e braa gumman ! stå för vad du tycker =) kram

2009-01-13 @ 22:36:31
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Skrivet av: carro

skjut dem baby, det är det enklaste sättet ;) love you!

2009-01-16 @ 07:49:52
Länk: http://carrof.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!