desirées oplanerade dag

mitt liv . com | 2009-01-15 | 23:04:00 Kommentera här! » 0 st

Har till att börja sjukt mega ont i huve :S hade det här om dagen också ... också, igår mådde jag ju inte heller så himla trevligt :S ... känns ju inte så bra att vara så hela tiden men men fixar sig, är ju en stor stark brud :D

För övrigt blev dagen vääldigt oplanerad, vilket jag gillar sådär ... :P min lediga dagar brukar innebära att gå upp i tid, gå runt o plocka o mysa lite, äta frukost, för att sen krypa ner med täcket framför tvn o top model :D då äre' gött o då e jag ledig! Men idag ramlade ett sms in vid tio tiden om jag ville jobba extra på lunchen, är ju inget jag säger nej till, vill jobba mycket ju!! Var långt i från ordning gjord och var helt sömnig o go, men fick slänga sig ur soffan o fixa sig i ordning o vandra iväg, har börjat att försöka gå mer faktiskt ;) Vid tre hade jag tänkt att jag skulle få gå hem, för det är då lunchen är slut o "skift bytet" sker eller vad man säger :P men ingen kom ... nähä ... Den som skulle jobba var tydligen inte ens i närheten av karlstad heller ;) hygglo, skyldig mig en miljon i löneförhöjning o en pizza ;) Så fick bli kvar där hela dagen, men gjorde inget heller :)

Nu har jag ätit supergod mat som älsklingen lagat åt mig :) skulle ju äntligen fått ätit tsm men neej :P jaja, god mat gjorde han iaf ! :D Nu blir det bebiskattmys o krypa ner i sängen o invänta NCIS :)

Natti allihopa! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!