Farbror bildoktor :)

mitt liv . com | 2009-01-09 | 19:43:26 Kommentera här! » 0 st

Idag har jag varit riktigt duktigt, eller duktig iallafall :)
Gick i tid, runt nio käkade frukost med katterna o myste :) sen bärde det av ut på en promenad, pratade med vera som hade det tråkigt i väntan på sina skor :) gick bort till bil uffe för att diskutera mitt lilla blåbär som fick tre anmärkningar igår på besiktningen !!! :P så kan det gå!!
Och ulf är väärldens snällaste så han skulle fixa alltihop :) till ett pris så klart, blev några kronor men hade blivit bra mycket mer om jag gått till en annan verkstad ! hela avgasrör systemet grejset ska bytas, bakbromsarna var olika o måste fixas, och den gula motorlampa lyste. det var anmärkningarna som ska fixas, sen behöver jag ev en nya katalysator (<--stavas så?) också sen var det bra! :D så nästa vecka åker mitt lilla blåbär till bildoktorn :)





Riktigt gott att vara ute när det är lite småkallt och soligt, usch vad gott! :D hoppas på samma väder imorgon, kanske jag hinner gå en runda innan jag börjar. Ganska fina hus här ute hos oss faktiskt, kanske hit man ska flytta när man ska flytta till hus? :P



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!