kort men sant

mitt liv . com | 2009-01-02 | 23:34:17 Kommentera här! » 1 st

Gick riiiktigt långsamt på jobbet idag, ojojoj, tur att man iaf aldrig är ensam utan det finns andra folk att kommunicera med iallafall :D kunde slutat tio också men som vanligt kommer det någon i sista sekunden :)

Nu sitter jag här o har massa pojkar i köket :) men dom blir nog inte långvariga fööör dom ska iväg åka skidor imorgon :)

imorgon är planen:
*mamma
*hem
*jossan
*hem
*jobba
*hem till hjärtat

: )


Ha de bra alla! :)

mitt nyårslöfte:
jobba mer o äta mindre, för just nu är det tvärtom
;P


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

haha... bra nyårs löfte gumman ! jag ska jobba OCH äta mindre ;) kram

2009-01-03 @ 07:51:48
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!