mycket lyckad helg o dessan är på g !

mitt liv . com | 2009-01-12 | 15:59:28 Kommentera här! » 0 st

Helgen var mycket trevlig!! :)

Lördags var suuper mysig! god mat, mysigt och framför allt, trevligt sällskap!! :D först var det tänkt det skulle bli party o utekväll, sen skulle det bli mysig lugn hemma kväll, men till slut blev det något mellanting! vilket var kanon! :D :D
Blev mot stan senare och tyvärr var pitchers på dåligt humör eller något för där kom vi inte in ... så fick bli harrys, inte så mycket för harrys egentligen för medelåldern är typ 45, vilket är liiite för mycket för min del. men är man med massa kompisar är det ju dom man umgås med och då kan det inte bli bättre !

Söndag blev mycket seg o fin :) skulle möta upp VeraB vid innebandy men kom så klart typ en halvtimme sent så blev bara tio minuter innebandy för min del :P sen bärde det av hem till mamma! :D gott mysigt trevligt riktigt mumsig härligt att komma hem ibland .. :)  har lovat att jag ska städa ur mitt rum ända sen jag flyttade men det har inte blivit av riktigt än .. :P tänkte försöka ta ett ryck med det igen nu i veckan :) och jag ska hämta mina gardiner som mamma beställt åt mig!! :D fint det kommer bli ! nytt o fräscht om inte annat kanske ...

Fick jobba några timmar idag på lunchen, och att börja en ny vecka med ngr timmars jobb! :)
sen ska jag bort till michaela så ska vi ut o gå en liten sväng :) den senaste veckan har jag varit ganska duktig faktiskt :) iallafall jämfört med innan, gått ut en liten sväng, ipoden med och bara få frisk luft o röra lite på sig :) inte direkt ngn motions promenad jag tar men bättre än ingenting :) gäller det att fortsätta så ! ;D

Anledning till att jag inte går mer o är duktig är för att jag är för bekväm ... alltid ursäkter! :D "för kallt, för mörkt, för gott under täcket" osv .... ;)


bye bye everyone !

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!