denna eviga ändring :)

mitt liv . com | 2009-01-24 | 00:20:51 Kommentera här! » 0 st

Klart att daniel natten till torsdag bestämmer sig för att vi ska åka till gbg (efter att vi bråkat under samma dag, myysko), bo på hotell och gotta till oss ... ringer, smsar o väcker mig tre på natten bara för att säga det ... inte så pigg o fattade inte så mycket. Men inte sista sekunden blir det inget ända, så skit samma :P daniel var trött o dryg som vanligt att komma upp o vakna till liv så kände det skulle bli så sent, bestämde oss för att spara dom pengarna o försöker komma iväg utomlands till våren/sommaren ist :) Istället blev torsadg som jag hade planerat från start, hemma till mamma för mys o hämta gardiner o kort som hon beställt åt mig :) hon försökte lura på mig ett par stövlar som hon inte ville ha också ;) gick inge bra för henne dock ;P HA HA ! <3 och för ovanlighetensskull den kvällen gick jag o daniel o la oss o somnade samtidigt ! :D coooooolt !

Tack vare den inställda resan så kunde jag därmed fullfölja fredagsplanen; stan o mys med VeraB !! :D <3 åkte först en sväng till ikea och som vanligt blev det liiiite mer än vad planerat, fick mina lampor som jag skulle ha iaf :) blev även bergvik, där jag först fyndade en tshirt för hela 24:- ! bra pris tycker jag :D sen råkade det blir lite red label på carlings också :) köpte ett linne som ska försöka "hjälpa mig gå ner i vikt" :) eller hur man ska säga :) vera fattar iaf :P sen coffehouse i stan på en fika o ränna runt där lite :)  myyyyysigt!! bara ha det gott, må bra o snacka massa skit! :D (blev sedan hem, äta o jobbet)

Hoppas vera kommer på söndag också ... Söndag spelar våra pojkar mot björns lag så extra intressant, må bäste sörk vinna :) Sen kalajs för pappa ! :D

Någon som läser o har Chic Flowerz ? låten heter tyyyp sing it back ? original låten alltså .. skulle uppskattas !!! :D


ps. Madagascar 2, kanonbra, tyckte jag o daniel ! för en gång skull hade samma åsikt om ngt :P



peace out .

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!