Minnet är lika bra som vanligt

mitt liv . com | 2009-01-07 | 22:49:47 Kommentera här! » 2 st

Kommer inte ihåg vad jag gjort av veckan men känner jag mig själv så har det inte varit något vettigt :P
I måndags var jag iallafall hos mamma en sväng vet jag :) myste lite med abbe o tävlade med simon ;)

 jag o simon är grymma på det!! och det är så himla kul!! :D så har lånat hem det till mig nu så jag kan roa mig när gubben sitter framfö datorn o är osocial o tråkig :) wii vad kul !! :D

Kommer faktiskt verkligen inte ihåg vad jag gjorde i tisdags!! :D enda jag kommer ihåg var att daniel inte började förrän tolv på kvällen, och att jag somnade på soffan till 2½ men ;P sen är det blankt :D

Idag vet jag vet jag iaf vad jag gjort!! Gick upp i ganska bra tid faktiskt, för jag skulle träffa michaela vid elva o fika, men så klart kommer jag sent!! :D oväntat mig ... folk kanske vant sig vid det här laget ? :P träffade henne, fikade lite, hon försvann en stund sen åkte vi hem till henne o hämtade teddy o tog en promenix, uuusch vad härligt det var!! :D tur jag har michaela som drar ut mig ibland ;) TTAAAACK mela!! sen åkte jag hem i fixa o trixade lite. Robban ska sova över här ikväll, för han o daniel ska spela dator imorgon, och jag ogillar ju lite det här med att ha stökigt ... jobbigt nog när jag är ensam men när folk kommer också, då kan man får ont i magen ... men men! Åkte till grums för att hämta bilen som pappa fixat i ordning åt mig, lite grejer hit dit som skulle fixas :) den ska ju besiktas imorgon! :O en sak jag vet jag kommer åka dit på är det här med ljuddämparen o den "lilla" delen ... not good!! men men tar den smällen, fixat det mesta men den lilla detaljen blev det inte tid för :) min bil blev äckligt snygg o ren också, ojojoj, kände knappt igen den ;D TACK PAPPA för hjälpen med bilen!
nu har jag nog inte så mycket mer på hjärtat, än att morgondagen kommer bli rolig att få ihop :)

pusso natti på er! :D <3


Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

Jag kanske skulle kunna få låna det spelet så ja får lite nya roliga låtar på mitt ps?? ..så kan du få låna mitt spel? :D ... Pussis

2009-01-08 @ 20:12:14
Länk: http://virrzan.blogg.se/
Skrivet av: Virrzan

Jag kanske skulle kunna få låna ditt spel så jag får lite nya låtar på mitt ps? .. Så kan du få låna mitt spel? :D..Pussis

2009-01-08 @ 20:15:31
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!