bilder från mamma :)

mitt liv . com | 2009-07-17 | 23:58:00 Kommentera här! » 2 st

Mamma o Co är på semester nere på kusten och vi hade tänkte
att jag o daniel skulle komma ner o sova över ngn dag o kanske springa lite
på liseberg o men icke sa nicke, klart det ska krocka med jobb ...
jaja, hur som helst har hon skickat lite bilder och ljudinspelningar :)
Hon hade spelat in när abbe sover efter en dag på liseberg,
ojojoj vad han snarkar, sån liten unge liksom ! :D


Fikakungen, som vill ha stoooora bullar och vara med på kort
och
badkillen som strejkar o inte vill vara med på kort.
(men dock har supersnygga badbrallor, precis som stora killar)



Kommentarer
Skrivet av: Lina

Jo jag vet men får passa på att göra sånt jag inte hinner annars. Och i min planering fanns inte sjukdomen med.. suck suck.. men men jag mår lite bättre förutom den förbannade hostan då! Snäll och söt du är darling =) som alltid! Pusssssssah

2009-07-18 @ 09:42:02
Länk: http://liinasliv.blogg.se/
Skrivet av: emma

cooling han är då lille babbin!!

min balkong saknar dig ;)

2009-07-18 @ 10:10:51
Länk: http://gosane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!