Summarize

mitt liv . com | 2009-03-23 | 22:38:48 Kommentera här! » 0 st

För att som vanligt summera senaste tiden ....

Daniel var ju sjuk förrförra veckan i magsjuka, och förra veckan var det min tur fast bara med feber o massa massa förkylning :) tack gode gud jag slapp magsjukan iaf !! :D så jag har varit ledig ända sen i torsdag !!! tråkigt nog så jobbade daniel så klart i fredags när jag väl var hemma en fredag .. men gjorde inte så mycket heller, för då kunde jag sitta o kraxa bäst jag ville till så ska det låta o singing bee ;D det är bra program det!! :D

Igår var det kalas för abbe o mig också :) alltid trevligt med presenter ;D
nu har jag haft tre dagar jag öppnat presenter, och det räcker, blir ju bortskämd annars ;)

På torsdag åker vi till sälen o åker skidor ett par dagar, jag kommer döö, på något vis :) mina knän kommer iaf klaga på mig vet jag ... men då kan jag sitta o glassa i solen istället, eller sitta i bastun o ha det gött! :D
egen stuga, egen bastu, eget rum (Y)

Imorgon ska jag träffa vera en sväng på stan, se om jag bränna lite av alla mina presentkort :)
lika bra att göra det någon gång, inte såå kul om de hinner gå ut .. :)

nej, nu få det bli kiwi, juice, och krypa ner med katterna i sängen :)

N A T T I  !


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!