borta bra men hemma bäst :)

mitt liv . com | 2009-03-31 | 22:56:48 Kommentera här! » 2 st

Borta bra men hemma bäst har vi nog kommit fram till här hemma :)
inge roligt att vara borta från kattbebisarna :)

Daniel tycker jag har varit grinig idag, tycker inte jag, eller jo, fast bara lite :P
är faktiskt på dåligt humör och tycker allt är dret, och det underlättar
inte heller att huvudvärken bankar, men men :D
övrigt är livet kanon ! ;D

För övrigt vet jag inte vad jag har att berätta ...
beställt filmer idag, kommer inte ihåg vilka ens längre :P men men suprise suprise ! :D
längtar till 18e ...
ibbe på jobbet fyller år imorgon.


Natti natti !





Kommentarer
Skrivet av: Emma

Mumma, det va jätte gött. :D

Det är ju så lätt att göra och det går så fort. :D

2009-03-31 @ 23:15:00
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Virre

Hehehe sötis :D ..

2009-04-01 @ 17:46:25
Länk: http://virrzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!