fullt upp !

mitt liv . com | 2009-05-27 | 11:28:04 Kommentera här! » 0 st

Måndagen var inte så spännande då den bara bestod av jobb typ :P
men igår, tisdag var det grejer!! :D
Var med albin o alla barnen till mariebersskogen, och var där ett par timmar :) fika, åt mat, lekte o tittade på djuren.
Sen gick vi på stan, fast bara jag mamma o abbe dock. Det räcker !! :D
VAR EN SUPERHÄRLIG DAG IALLAFALL ! :D
och vi hade ju tur med vädret!! :D tog en del bilder men har fortfarande inte
hittat sladden till min kamera så ska åka o fixa det sen ...
Samt en sladd till videokameran så jag kan fixa över dansuppvisningarna till dvd skiva :)

BILDER KOMMER SEN :)

lör sön mån var det jobba.
tis barndag.
idag städa, fixa moviemaker grejs
imorgon jobba
fre jobba, samt mys med gubben
lör jobba
sön morsdag
Fullspäckat som vanligt :)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!