igår

mitt liv . com | 2009-05-10 | 21:04:05 Kommentera här! » 1 st

Igår så var det fullt upp hela dagen :)
tog liten sovmorgon för det var ju faktiskt lördag.
Skulle ha dansuppvisning kl tolv, och kom strax innan
det på att jag inte hade kläder klara :S ! smart !
men jag fixat ;D

Mamma o abbe kom ju o kollade, stod längst fram så klart! :D
hängde med dom lite för hade ändå inget att göra ...
fast sen när jag kom hem kom jag på att det snart skulle komma massa
folk ju :p panikstädning till tusen!!

Satt här till ca sju, för att jag o vera senare tog bilrunda o hämta upp lina &co :) ,
för att sedan åka till björn o jossan :) och därefter var det bara party party som gällde !

Hade helt sjukt kul !!! :D
underbar kväll !!!
me like my friends <3
och tur är väl det iofs :P

Och dagens har varit hemma hos mamma heela långa dagen! :D
göör gött .. me like a lot <3




Nu är det segt o mysigt som gäller!
kärlek till er alla !


Kommentarer
Skrivet av: emma

hahaha bra, the one and only skinny kock. stoppar en kudde under jackan nästa gång;p

gick dansandet bra?

2009-05-11 @ 00:53:57
Länk: http://gosane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!