fre - lör - sön varje vecka

mitt liv . com | 2009-11-29 | 19:28:20 Kommentera här! » 2 st

Denna helg har det varit MYCKET! :)
härligt o samtidigt slitsamt ;)

Fredag mötte jag upp pappa på bergvik så letade vi lite julklappar, men slutade ist med
två jackor till pappa :P
sen blev det jobb till tusen! fullbokad restaurang, stressig men ändå lite gött :)
Lördag storstädning! passade på medans daniel var jobbgrejs.
FINT blev det också, daniel sa han aldrig haft så fint julfixat, och det kändes som en ny
lägenhet, naaaaaw♥
Sen jobb på kvällen igen, fullbokad restaurang igen! och dubbelt upp!
när dom var klara kom det ngr till :P tog aldrig slut på folk ..!
(hade tydligen varit handbollscup)
Söndag upp tidigt, troligtvis pga av nervösiteten inför sprutan :P
kom iväg till vårdcentralen iaf, och jag tog den!! :D
var inte det roligaste jag gjort men gjorde mamma nöjd o stolt iaf ♥ :)
Sen blev det skruvstad! passa albin tills mamma o olle kom hem från sthlm, gottegreisarna ;)
NU är jag utslagen i soffan och tittar på "ensam hemma" bästa filmen av alla dom filmerna!!

Imorgon ska jag fixa till färgen i håret, var så ljus när vi färgade det sist så
det blidde inte så mörkt som planerat :)

Ikväll ska det få bli sängen tiiiidigt! ♥ :)



Kommentarer
Skrivet av: emma

bild bild bild ;)

2009-11-30 @ 16:40:31
Länk: http://gosane.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

Bild på håret tack ;)

2009-11-30 @ 19:21:55
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!