redan fredag

mitt liv . com | 2009-10-09 | 13:33:43 Kommentera här! » 0 st

Igår var det gött! :)
bara helt härligt, mer går nog inte säga :P
hygglig som jag är somnade jag ifrån vera också :P fast tror det
inte riktigt var första gången så tror hon överlevde ;P
får ta det lite tidigare nästa gång så det inte är bedtime direkt ;)


Idag har jag inte gjort ngnting alls! :)
hade ställt kl på 9 imorse men stängde av den och sov till 10.40!
G Ö T T  !!
Ikväll blir det jobba också, gott gott.

och imorgon åker min pucko svikare till sambo til sthlm.
besviken ... !!!
ungefär 10minus poäng till honom ...

Så imorgon åker jag till mamma innan jobbet o myser lite ♥
lite synd det var jobb heeela helgen annars hade det blivit tjejbrakfest här !! ;D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!