dags att skriva av sig ...

mitt liv . com | 2009-09-19 | 15:15:47 Kommentera här! » 1 st

Till att börja med.

Anna Anka.
uuuuuuuuuuuuuuuuuusch ditt elände!
pinsam o dum! skäms på dig!!
såg lite på tvn förut, och läst i tidningen.
herrejävlagud!

Såg på aftonbladet ngt om
"är det okej att bidra med 1,55 kronor för att betalaVictorias bröllop?"
NEJ!
känner jag, inte för pengarnas sak, men för tror banne mig inte dom skulle skänka
1,55 kr om jag skulle gifta mig!! HA!

gött att avreagera sig lite!

Nu är det snart dags för kalas!! :D
seee ya!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

nu får du hjälpa mig ;) hihi

2009-09-20 @ 20:56:07
Länk: http://svem.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!