helg med jobb, gillas!

mitt liv . com | 2010-04-23 | 10:27:37 Kommentera här! » 0 st

Skjut mig, men tycker det ska bli ûbergôtt med två långa dagars jobb!
gôttgôttgôtt !

Onsdag blev det att som planerat, stan med mamma o abbe, och buss
dit :) det gillades verkade det som! såg "polisbuss" och brandbil så gissar
på att det inte gjorde färden sämre :D gullungen! ♥

Torsdag följde jag med pappa till sjukhuset för han skulle ta bort stygn.
Fixat o trixat lite med ögonen, blir nog gôr bra :)
Dom är ju inte helt snabba eller service inriktade på sjukhuset direkt ?
blev lite smått förbannad ...
Gamla människor som sitter o bara väntar o väntar och inte får hjälpa eller info.
riktigt dåligt. skärpning !

Sovit som en fisk på torra land på senaste tiden, alltså inte så bra ...
Börjar bli drygt...
Skulle livet vara lättare kanske man kunde sova bättre ?
eller ngt sånt...?

helt utmattad, men jobba ser jag faaan fram emot! :D
läjter mina ♥an


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!