nytt inlägg

mitt liv . com | 2010-04-16 | 16:37:47 Kommentera här! » 0 st

Onsdag o torsdag drog förbi snabbt tycker jag :D
men ett par timmars jobb hann det bli iaf...
Igår var jag trött som in i tusan, kände mig mer död än levande,
så skrev sms till danne att han fick vara tyst när han kom hem så jag verkligen
kunde få sova heeela natten. Gick ju inte så bra, men ändå :P
vaknade runt sju o tyckte det var konstigt att han inte kommit hem så gick ut för o kolla
läget, och då låg han i soffan o sov :) naaaw
sen hittade jag en lapp
"Hej hjärtat, ville ej väcka dig då du sovit dåligt.
När du vaknar kan ju jag gå in i sovrummet.
älskar puss d+d♥ "


gulllligt! ♥




Nu är det fredag och jag är ledig resten av dagen, och hela lördag o hela söndag!!
jag är både värd det och det är värdefullt, jag ska njuuuta! :)


"Postat av: Emma
Drömde att du och Daniel fick värsta söta sonen härromnatten, men ni höll det hemligt tills han va född.
Hehe. Skit söt va han ialla fall. ;) "

Hoppas det slår in!!! ;D
dock kan jag lova att ngn hemlighet kommer
det inte bli :D :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!