som vilken dag som helst

mitt liv . com | 2010-04-09 | 10:02:19 Kommentera här! » 1 st

Händer grejer hela tiden tycker jag! :D

Michaela har fått bebis
älsklingen har fyllt år
vi har rensat ner massa skit till vårt mini förråd
städat o ätit gott
och så klart jobbat ;)

Och idag blir det inget nytt heller, utan det ska jobbas,
med Kattis!! :D :D

Fast först ska jag på stan på en dejt med Vera

Min lilla minibror har det inte lätt heller, förra veckan var
det ju spysjuk situationen och denna vecka fick han feber,
inte lätt att vara liten! :)

Nej nu lägger jag mig på soffan en liten stund innan jag måste
pysa, blev inte såå mycket sömn i natt :(
men är man tjej klarar man det mesta ;)


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Drömde att du och Daniel fick värsta söta sonen härromnatten, men ni höll det hemligt tills han va född. Hehe. Skit söt va han ialla fall. ;)

2010-04-10 @ 12:00:26
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!