tjejen som inte hinner med :P

mitt liv . com | 2010-04-21 | 10:37:05 Kommentera här! » 2 st

Tiden går faktiskt ganska fort :P
noll koll på läget men fixert ändå ;P

Måndag blev det lite jobb, sen skulle jag ut till mamma o passa abbe! :D
mysdag/kväll hade vi, jag och Herr Skrutt :)
plus på kvällen väl hemkommen blev det timprat m Vero, as usual ;)
tisdag blev det mera jobb, men var slö till tusen, sömnen har ju blivit kass till
tusen på sistone... Fattar inte varför, men men :)

Idag! ledig! :D
ut i friska luften får det bli en sväng, för kanske därför man sover dåligt?
om man inte får nog med frisk luft ? kanske... värt att prova ;)
Sen kommer mamma o abbe in till stan så ska jag o abbe åka buss in till stan
wiii :D hehe får se vad han tycker om det :P

Imorgon ska jag o danne ta tag i oss och åka och kolla kakel :)
det blev en fin spricka i det när vi satte in diskmaskinen nämligen :P

Fre, lör blir de jobb igen, med Kattis ! :D

Det är min vecka det! :)
finns mer saker som skulle behövas att fixas...
tyyyyp hälsa på fam michaela :)
mycket barn överallt nu, gött det! :D :D


abbe när han var väldans nyfödd.


Kommentarer
Skrivet av: Vero

Hahaha ja , känner att den senaste veckan har jag pratat mer än vanligt? ..

2010-04-21 @ 12:26:17
Skrivet av: Fröken M

Du är så välkommen =) nästa vecka har jag inte speciellt mycke planer förutom mån och tors =) kram

2010-04-22 @ 22:02:32
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!