helgen som varit...

mitt liv . com | 2010-02-14 | 19:26:26 Kommentera här! » 0 st

Shit vad tiden går fort tycker jag!
även om man går upp tidigt på morgon känns det som
om man inte hinner med så mycket ...skumt.

Iaf!
i fredags var det lite jobb på dagen, sen kom pappa o josefine och plockade
upp mig så vi drog till ikea o spenderade lite mer pengar än
planerat som vanligt... Samt en liten snabbis på bergvik också :)
sen blev det inte mer den dagen, för tiden rann verkligen iväg, innan
vi visste ordet av det var kl kvällen så det blev lite pizzamys o soffan :)

Jag har börjat vakna runt åtta varje morgon, av ngn märklig anledning
och jag förstår inte varför, men men, bra ändå att komma upp i tid ..?
Lördagen var iaf inget undantag, men segade mig i soffan ngr timmar,
för att sedan åka in till stan o hälsa på mamma på rallyt en sväng :)
sen var det nonstop igen, hem väcka gubben, åka ut till bergvik
(fixa bolaget, 1årspresent, byta skor, mat)
Sen var det hem o halvdö i soffan en sväng, som komm det folk o då rulla
det igång igen! :)
4 pöjker i köket, o jag & vero kolla på shan atci ♥
och! vi gjorde blåbärspaj! MUMS!!
Kvällen slutade med att jag o vera sov i soffan :P

söndag
blev nästan sovmorgon, blev längre än åtta iaf :P
innebandy, dom vann med 4-2, trots dreeetdomare :)
1årskalas för Emilia o Isabelle ♥
världens sötaste brudar!
sen lite mer innebandy, fast bara titta på :P
svärföräldrar för lite söndagsmiddag.
nu hemma ♥ ♥ ♥
Blir lite mysmat o godis ikväll,
är ju faktiskt alla ♥ dag.

byebye


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!