jepp jepp

mitt liv . com | 2010-02-27 | 09:57:04 Kommentera här! » 0 st

Bloggen får bli så här ett tag, detta med tålamod är inte riktigt min grej,
men kan vara kul trots de svärord som man råkar klämma ut sig ;)

Igår körde jag långpanna på jobbet, och det
var gött! :)
Snart kommer mamma o abbe och
plockar upp mig så ska vi in på bokrean :)
är lite abbe sjuk så passar bra ;)

sen blir det hem o snabbstäda sen
lite mer jobba! :D

ååååh, måste berätta vad mitt ena kattskrälle
gjorde imorse också. Vi har ju numera en sängram där det går upp
högt både vid huvud o fötter. Tror ni inte oliver den lilla pärlan
tog ett svandyk, från huvudkanten, rakt ner på magen!
Den kändes kan jag lova!! :D
då han inte riktigt ingår i flugviktsklassen :P
inte lätt med puckokatt :P

talk to you later!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!