vad har hänt?

mitt liv . com | 2010-02-12 | 00:00:28 Kommentera här! » 3 st

jo detta har hänt:

jobbade hela helgen som var.
mån-ons sovs det borta hos div föräldrar åt alla håll :P
denna veckas jobb är tis, tors, fre.
onsdag kom vi hem runt halv tolv, och hela lägenheten är
kanon underbar!! :D gäller bara att få ordning på allt :P
 
Imorgon skulle kanske pappa komma in till stan på eftermiddan,
följa med honom ikea :) jag måste köpa mer gardinstänger..
Var där igår o handlade för 500 dollarez men glömde ändå grejer, suck så typiskt! :)
men jag gillar ikea så jag klagar inte ;)
 
Sen vet jag inte riktigt vad det blir av helgen, kalas på söndag iaf...
Sen har det blivit lite ändrade planer under helgen sååå
vi får se vad som händer, men gissar på att jag inte bara komma
sitta o rullar tummarna :P brukar aldrig bli så, även om man kanske
ngn gång behöver /vill bara rullar lite tummar :P

Nu måste det bli sängen!
:)

nya sovrummet


Kommentarer
Skrivet av: Emilia

Tack så mycket :) det gjorde ont men man överlever allt :D Om du vill ha en där så ska du inte strunta i det för att du är rädd att det ska göra ont :P Det känns kanon efteråt vill ja lova :D

2010-02-12 @ 11:50:17
Länk: http://emiiliiia.blogg.se/
Skrivet av: josefine

jag och moa ska med till ikea! =)

2010-02-12 @ 13:15:37
Länk: http://jozzzh.blogg.se/
Skrivet av: emma

gud vad fint det blir gumman!!så glad för din skull :D

2010-02-12 @ 15:21:29
Länk: http://gosane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!