en nästan ovanlig onsdag

mitt liv . com | 2010-01-27 | 09:43:03 Kommentera här! » 2 st

vaknade med illamående o yrsel idag, not so nice...
Hade tänkt att duscha men skippade det då jag heller svimmar
på ett golv än i duschen faktiskt, jämt ifall det skulle ske, men än så länge har
jag inte ramlat ner på golvet iaf :D
med mat i magen blev allt bättre, undrar om det har ngt med sockernivån
i kroppen på mig att göra? :O
Har ju slutat med oboy och marmelad!! :O
Kroppen börjar väl får sockerpanik ;)

Snart jobbdags!
vi är duktiga på jobbet,
två har börjat banta, en slutat snusa,
en slutat röka, och jag har slutat med "allt" mitt socker i vardagen! :D
vi e göör bra!

Efter jobbet blir det troligtvis en tur till skruvstad,
beror på om det inte blir snöstorm som det står överallt...
Finns ju på telefonen annars om det är ngt! :D


Kommentarer
Skrivet av: joss

illamående alltså ;-)



dock hade inte jag det, men yrsel hade jag. kändes som om jag skulle svimma rätt ofta. Gick upp till vårdcentralen för att jag trodde det var blodsockret jag med. men nejnejnej. det var ju tydligen en bebis ;-)

2010-01-27 @ 12:21:46
Länk: http://jozzzh.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

håll dig hemma !!! Man ska inte köra bil i onödan när det är snöstorm ute !!!

2010-01-27 @ 20:47:04
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!