Vad gör jag i veckan?

mitt liv . com | 2010-01-26 | 20:26:45 Kommentera här! » 0 st

hmm ...

Igår: fick jag träffa malin banan en sväng! :D
var förbi jobbet o kollade läget, samt svängde förbi johanna och köpte mig färgbomb! :D
tyvärr har jag inga handskar så blir inget att prova idag... :(
Sen skulle mama o abbe till bergvik, dit jag mer än gärna vill följa med!! :D
Abbe är en sköning, och sköter sig väldigt bra för att vara en sån skogsvilde som han är ;P
idag: har jag inte gjort ett dret!
och det har varit lite gött faktiskt, men det =mega ont i huve
men just nu känner jag inte för att gå ut för frisk luft, mörkt ju!
Imorgon: jobbar 11-16? ungefär sen ska jag till skogen.
Torsdag: jobbar 11 till ngn tid...
Fredag: samma, 11 till ngn tid... Lite sugen på att ta med daniel till grums
och åka bada med abbe, får kolla lite på den saken...
Lördag: Daniels föräldrar kommer o ska städa lite, typ
spisen/ugnen så det är gjort. Sen vet jag inte mer...
Söndag: Daniel har sin innebandy, sen packa som en tok?! :P

Är ju ledig hela denna helg stört nog...

En tur till grums kanske kan tryckas in ngnstans?
eller besök här... hmm. Vad har ni för planer joss?

Jag är en sån upptagen kvinna! :D haha!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!