skräckjobbsvettmys

mitt liv . com | 2010-07-05 | 13:52:41 Kommentera här! » 1 st

Tisdag onsdag torsdag blev det en sväng med moa, josefine o liam.
umgås med guuuben,
och heldag med abbemannen :D

Hela helgen spenderades till att jobba, givetvis på världens varmaste
helg o dag också, vad annars ?
jag överlevde, nätt o jämt men ändå ...

Igår, söndag, efter jobbat blev det skräckis med Kattis,
Paranormal activity, fast jag redan sett den blev jag
minst lika skrämd som kattis :P haha!
avslutade kvällen med Ice age 3, jag skulle
ju faktiskt sova själv ;P

Lediga dagar försvinner så himla fort, varför?
vääldigt orättvist ...
Har saker som behöver göras, folk som man saknar o vill hinna träffa...


snart semester också!!!! :D
v29 då ska det njutas o slappas! :)

hörs sen måste kila!


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

ha en riktigt bra dag gumman !! kram

2010-07-06 @ 07:40:39
Länk: http://frokenmela.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!