let the sun shine!

mitt liv . com | 2010-06-17 | 13:14:51 Kommentera här! » 0 st

iallafall idag ;)

fredag o lördag gör det inget om vädret sviker lite ;)

JAG ÄR LEDIG IDAG !!!
:D :O :D
me like a lot!!
jag har varit ute i frisk o fräsch luft!!
passade på att andas extra mycket medans jag är ledig
snart är det jobb med massa svett o matos igen ...

Min lilla danneman är på väg upp sen ska det iväg o handlas,
fixa lite grejor, våg måste bland annat inhandlas, order från
barnmorskan sist, oops! ;)
Sen ska vi äta gott, bara ha de gött, sen drar mannan i huset o jobbar...
Jag måste hem till min moder med väskor som jag lånat som hon behöver ha i helgen
också.. Sen är dagen slut och helgen o jobbet drar igång.

ha det gott i fina vädret! :)
peace n love


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!