Mår bara väldigt bra! :)

mitt liv . com | 2010-06-24 | 00:20:06 Kommentera här! » 0 st

I måndags var det fixar dag, blev ju nästa bra också så
det får väl duga :P

Tisdag kom lillebror Simon in och vi tog en morgon promenad,
halv åtta kan jag säga att han kom hit o plockade upp mig :)
senare körde jag ut till mamma o spenderade dagen där :)

22juni10
22juni10
22juni10
22juni10
22junji10
22juni10

Och idag ringde mamma och frågade om hon kunde få slänga
in honom en sväng för dom skulle iväg o storhandla :)
givetvis!! :D
Så blev lite moppeåkning, pizza på balkongen,
bada och sen fika med chokladbollar! :)
vet inte om jag eller abbe är nöjdast över dagen ;)
Fixade iordning en gammal mp3 med barnmusik till honom
också! han försökte med min ipod men var nog inte lika bra musik :P

23 juni
23juni
23juni

och så har det sett ut senaste tiden :)

Imorgon ska det jobbas, sen drar jag och min kära gubbe
till sthlm över midsommar :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!