ändrade planer!

mitt liv . com | 2010-03-12 | 23:21:58 Kommentera här! » 0 st

okej, nu blev det inte så att veraB kom hit.
Hon var utanför så ringde hennes gubbe :)
syyyyyyyyyyyynd :'(
jag som hade köpt godis o dricka...

men jag fick iaf en lugn hemma kväll, vilket också
var en del av den hela planen :)

Fick första kattbesöket på balkongen ikväll också
(iaf vad vi vet) satt i soffan o kollade tv när jag hörde massa
mjauande. Blev lite nervös, mina katter mjauar inte, dom skriker,
eller pratar :) hörde det kom från balkongen och där minsann satt det
en fluffig liten lurv och höll på. Tog oliver o visade, han var nyfiken och
tittade men skakade lite också :P SKRÄLL!
Sen smög han omkring i köket, men efter liten stund gick han fram o tittade
igen. Molly "the bad ass" Polly, kollade, spännde ögonen i katten,
vände ryggen och gick :P LITE skillnad på katter!!
men båda var ändå väldigt typiska :P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!