sön mån tis ?

mitt liv . com | 2010-03-02 | 23:59:58 Kommentera här! » 0 st

Dagarna bara försvinner hela tiden tycker jag
hänger inte riktigt med :P

I söndags fyllde iaf mamma år men hade redan firat henne
eftersom hon skulle till sthlm :P
På kvällen kom iaf simon o emma och sov över!! :D :D
daniel skulle jobba så gött att slippa sova själv ;)
även om det också är ganska gött faktiskt :P

Måndags!
9.00 satt jag i frisörstolen! bruuun blev det denna gång :)
gött slippa rosa/röd/lila :P var för komplicerat för mig tror jag.. ;)
Får försöka ta mig ut i solen mycket nu så jag får
lite färg också för blev att väldans blek :P

sen! åkte jag till skogen o lekte m abbe hela dagen.
var ute i snön o lekte, jälar vad kul det var!! :D :D
men jobbigt ;)
barnet kom fram i mig tror jag! :D :D jag gillat!!
sen att det var abbe gjorde nog mycket också ♥ ;)
På kvällen sen åkte vi o hämtade mamma vid tåget,
åkte in i tid så vi han att kolla runt lite, spännande vettni ;P

och idag har jag jobbat! :D

men imorgon är jag ledig igen :P
då blir det ikea med mela! :D
ny byrå/tvbänk grej till sovrummet :)

men nu måste jag sova!!!
:)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!