tv ♥ sovrum = sant

mitt liv . com | 2010-03-03 | 21:53:01 Kommentera här! » 1 st

Blev en riktigt full rulle dag idag med! :D
like every day! :D

Hade ju bestämt date med mela :)
skulle till ikea o kolla tvmöbel till sovrum,
fixade det så klart :)
blev även tur till öb där det inte skulle handlas ngt
men som det givetvis gjordes ändå :D
men! bara nödvändiga saker ändå, så då är det
faktiskt helt okej :)
mela har numera en gööör stor mage förresten!! :D :D :D :D

När jag kom hem igen satte jag genast igång med att
sätta ihop möbel, gick bra till sista skruven som verkligen verkligen
inte vill så daniel fick hjälpa mig lite ändå :P

Nog glömt att berättat att daniel kom hem med ny tv igår också :P
bara sådär, har pratat om det men inte ngt bestämt, men vips
så kom han släpandes på en :D ♥

resultat:

bra enligt mig!! :D

andra delen av sovrummet ifall ni missat bilden :)


Sen kom abbe hit också! :)
mamma och mormor skulle handla födelsedagspresent till oss :)
jepp, oss, för er som ej hängt med,
jag + abbe = 15mars /19år mellanrum ;) ♥
han badade såklart när han var här som vanligt! :D
Farmor pappa o farfar tittade också förbi,
farmor o farfar hade inte varit här o kikat än :)
så en massa fika på det ... kvällsmat nu kanske ?

läääjter!


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

det blev ju super bra det där ! Tack för en mysig dag igår ! jag behövde komma ut en sväng =)

2010-03-04 @ 12:23:14
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!