damn vad självupptagen!

mitt liv . com | 2010-05-20 | 23:42:40 Kommentera här! » 1 st

Nu var det banne mig jag skrev ngt vettigt! :D
fast har ju inte så mycket vettigt att komma med heller kankse ;P

Sist jag skrev var nog när det var lite struligt här hemma i paradiset..
men det är lugna puckar nu! vi ger det en chans till! tredje gången gillt sägs det ju ...?
Annars har det mest varit massa jobb...
Igår åkte jag på min första uteservering för året ...suck vad jag hatar ogillar!
men men! :)
idag regnade det ju, göööött! ;) fast idag hade det faktistk också varit gött att
varit hemma, suttit på balkongen o lyssnat på åska o regn :) myyssiiggtt!
jag gillert!


Resten av veckan då...
Imorgon ska det jobbas ngr timmar sen drar helgens
roligheter igång! :)
lör o sön ska abbe vara här iaf :) ♥
daniel är borta o spelar poker på lördag så ensam hemma,
så lite lillebror sällskap är aldrig fel, plus blir första
gången han sover hos oss här på bellevue ju! :D
men så länge vi har badkar skiter han nog i vart vi bor ;)

sen ! har ju veraB börjat på praktik nere i strömstad den
lilla busongen!!
då blidde desirée inte glad kan jag säga...
väntat i tre år på att hon sak komma hem till mig, och
så rompar hon sig dit bort ...suck tjejer ... ;)
och nu kanske nyköping ?...
denna kvinna ojojoj ... men det kommer sluta här hos
mig i karlstad till slut ändå tror jag ;) ♥
optimist javisst ;D

NU måste jag sova!
saknar daniel (liiite pytte iaf ;))
skulle vara gött att honom hemma o ligga
och snosa på, mycket goare att somna då :)

thats it for now! lateeeeeer!


Kommentarer
Skrivet av: VeraB

Goding!! .. Kommer sakna dig vart jag än är!! och nån gång kommer jag väl hem!! .. Annars får du ta utflykter till mig :D ... Så ska jag ta hand om dig! <3<3<3

2010-05-21 @ 22:58:54

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!