Och det bara susar förbi! :)

mitt liv . com | 2010-06-01 | 00:19:36 Kommentera här! » 0 st

Hinner inte riktigt med, igen :P
men men!

Det jobbas en del iaf, så ngt vettigt går ju iaf tiden åt till! :D
Har upptäckt att jag har en vädergud som stammis också :P
han förutspådde att lördag - dåligt väder,  sön o mån - fint väder
och tisdag - dåligt ... så än så länge 3/4 rätt :O får se hur morgondagen blir! :D

Ingen i karlstad missade väl mega åsksmällen i lördags?! :D
daaaaaaamn!! :D hela centrum dog ju ut :D littte coolt ändå :P
detta stadsfölket får panik, inte vane o bo uti skogen där dä sker var
o varannen da' ! ;D

MORS DAG igår, och den spenderades givetvis ute hos mamma! :)
heeeela långa dagen :) bara hade det gött o mysigt hela dagen! ♥

Ser fram emot resten av veckan faktiskt!
imorgon, nja iofs, jobba ;P
onsdag - tjejgrej gbg!
torsdag - änligen dejt med vera!!
fredag - lite jobb, sen mys med mitt gullefjun
lördag - bröllop!
söndag - ûbersleten gissar jag på :D


ser fram emot allt!! :D :D
nästa anhalt, sängen!

30/5-10 morsdag
syskonkärlek!

30/5-10
racerbil!!

25/5-10  mariebergsskogen dagis!
min Måne det! :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!