onsdag!

mitt liv . com | 2010-05-05 | 23:33:00 Kommentera här! » 0 st

Full rulle hela dagen idag också!
träffade Vera redan vid åtta imorse och där efter har tiden bara
flugit iväg! :)
Väldigt, gött/trevligt/mysigt/välbehövlig
och väldigt mycket fattigare :P men men! ;)

Var iväg till barnmorska för att diskutera ppiller, då jag inte gillar dom jag
har, fick recept på ngr nya, får se vad det går ... :) dyrare var dom iaf!
Köpte nya smörknivar, då vår går i sönder hela tiden o är fula :P
Optikern blev det också! inge bra där inte ...
Synen är sämre och nu nere i -3.0, naaajs!
och fått tillbaka ngr prickar i ögat som jag också hade förra året ...
skumt o drygt, men är man blindstyre så är man!! ;)


detta fick komma med mig hem :)
Hade velat haft med buddha ist, men grodor funkar också! :D


Hur snygga var inte dessa ? :D :D
fanns i andra djur/färger också :D
sånt fanns minsann inte när man själv
var liten ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!