Hard working eller hardly working

mitt liv . com | 2011-08-17 | 15:50:56 Kommentera här! » 0 st

Kämpar på! ;)
fredag napoli
lördag napoli
söndag napoli
måndag posten
tisdag posten
onsdag posten
torsdag posten
fredag posten + napoli
lördag napoli
söndag L E D I G !

Nästa vecka vet jag iaf bjuder på
två lång nätter på posten,
kväll + heldag på napoli ...
samt
KLIPPDAGS !!! :D
wiii vad gött det ska bli!!
men!
Vet inte vad jag ska göra... funderar på att lägga
ut bild på nuvarande ruffset så får ni hjälpa mig :)
kort långt färg?
Har haft olika men vet inte vad jag är sugen på denna gång...



Börjar längta tillbaka till greklandet också!
härligt det vore med en resa till ngt varmt o soligt utland!
vespa mat bad sol dricka slöa havet
njuta av livet! ;)
15 sept 10

Stora lillebror åker till turkiet idag kl fem han,
inge avis ...inte ett endast dugg! :P

Nej nu är det MAT DAGS!!
vrålhungrig.se ;)

Byebye! ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!