15 mars

mitt liv . com | 2011-03-16 | 10:02:44 Kommentera här! » 1 st

Då har man gått och blivit ett år äldre, känner mig mycket klokare o visare, eller kanske inte? :P

Födelsedagen började redan i söndags med kalas hemma hos mamma
med massa kakor, tårta och presenter :D
slog på stort med en övernattning också, sker ju inte
allt för ofta så när man fyller år och ändå skulle varit ensam hemma
är det rätt gött ändå ;)
På måndagen sen så åkte lillprinsen med mig hem och skulle övernatta,
så vi fick vakna tillsammans på födelsedagen, mysigt!!
måndag var det kalasdags för pappas sida som kom hem till mig,
och då fick det bli ännu mera kakor o glass! jobbigt att fylla år ;)
Tisdag äntligen, vaknade vid sex när daniel kom hem från jobbet,
och sen vaknade albin runt sju och då blev det paketöppning!
vi hade sparat ett varsitt paket så vi kunde öppna något på självaste
födelsedagen :)
(för er som inte vet så fyller vi samma dag bara nitton år emellan)

Sedan tog vi mysmorgon, målade med vattenfärg som han fick,
badade skumbad och lekte med katterna.
Runt elva tog vi bussen in till stan (häftigt vet ni att åka buss! ;) )
skruttade om kring lite, hälsade på kusin johanna och sen fick det bli
födelsedagspizza, som jag lovat! :D
och lite glass med tomtebloss som suprise ;)
vilket uppskattades! :P

14 mars 2011
var på bergvik och eftersom vi hade tid hann vi leka med alla bilar :P
(vilket han kollade -"vi har tid va? vi har inte bråttom.." pärlan♥!)

15 mars 2011
födelsedagspizza!

15 mars 2011
I vänta på bussen tog vi en pose vid statyn på torget :P


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Grattis i efterskott. :D

2011-03-16 @ 11:19:38
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!