30 november 2011

mitt liv . com | 2011-11-30 | 16:24:25 Kommentera här! » 2 st

Om några minuter är det dags att dra till napoli och göra några timmar,
men sen är jag ledig heeeela torsdagen iaf ;)
då ska jag o johanna prova på squash (eller vad det heter)
sen ska jag och kattis prova på gym :P mycket prova på!

samt kl halv fyra är det dags för återbesök med fröken molly,
tänk att det redan gått två veckor med tratten! Har ju gått riktigt bra också
faktiskt, blir "spännande" med provsvaren, men är ju lite nervös också kan jag säga...

sen är det en jobb helg igen...
fre 11-17
lör 17-23
sön 18-22
inte så farligt mycket men ändå tråååkigt ;)

Trevligt onsdag! :D


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

sv: ja jag tycker verkligen du ska gå dit !

dom har ju olika erbjudanden varje månad oxå och ibland så är det på fransförlängning så håll koll på hemsidan, är ett tips ! ;) ja de klart du ska följa med någongång...kan säga till nästa gång jag ska dit

2011-11-30 @ 21:41:14
Länk: http://moonzanna.se
Skrivet av: Sanna

förresten, appen heter pixtromalic tror jag

2011-11-30 @ 21:41:52
Länk: http://moonzanna.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!