Äta bör man annars dör man?

mitt liv . com | 2011-11-07 | 22:16:31 Kommentera här! » 1 st

Klar zumbad och goo :D
megamega gött!
idag fick jag med mig AnnSofie dit (daniels syster) också,
trevligt att inte aaallltid behöva gå själv :P




Nu kommer beslutsångesten...
Duscha är ju givet men maten! det är så tråkigt
att äta själv ..blir ofta man slarvar med det då...
Maten under dagen har ju inte heller varit bra,
ett glas äppeljuice till frukost,
kebebsallad lunch,
kaksmet till "middag"
HMM ?! kanske inte bästa matdagen ;)
Men jag har ju lite att "leva på" så svältar ju inte
på direkten iaf ;D hehe


Vi får la se ! :D


Kommentarer
Skrivet av: emma

när får jag följa med och zumba?? ;)

2011-11-07 @ 22:55:36
Länk: http://gosane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!