Dä går så fort nu!

mitt liv . com | 2011-11-11 | 20:30:34 Kommentera här! » 1 st

Redan fredag igen?!
Veckan har gått helt gaaalet fort!
...kanske för att jag har jobbat typ varje dag.. hmm!
jaja! jag är grym så wtf ;)

Har varit lite rörigt på restaurangen sååå
det har blivit att jag ska jobba tre helger i rad (stort jvla jippi!)
men är redan inne på andra helgen så det känns nästa helt ok ändå,
bara KÄMPA på! :)
Imorgon kör jag heldag och ska "skola" in en tjej som redan vet
vad hon sysslar med så det känns också väldigt ok!

För övrigt har jag varit hos "stora lillebrorsan" och kollat läget,
han flyttade för ett tag sen och han har fått det sååå himla fint!
äääälskar hans lägenhet!
Sen har jag och pappa varit på ikea o glassat omkring en sväng :)
och nu hemma o väntar på god maaaat, potatisgratäng m fläskfile typ MUMS!
Något gott att dricka till det kanske? och fredagen är komplett! ;)

Trevlig helg alla!
glöm ej farsdag på söndag! :)


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Sv: ja dansen är på friskis, klart att du ska med ! Det är skitkul pass verkligen, du måste bli med någon fredag och skaka rumpa ;)



att växla mellan ljust och mörkt hår är inte lätt, från ljust till mörkt är ju lungt men tvärtom tar lite tid så man får ta det stegvis

2011-11-13 @ 17:58:35
Länk: http://moonzanna.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!