Bildbomb!

mitt liv . com | 2011-10-31 | 23:44:38 Kommentera här! » 2 st

Fula katter vet vi ju sen tidigare att jag har men här kommer lite bildbevis ändå ;)

1.10.11
Varför gå upp för trappen när man kan få lift?


11/10-11
nyvakna och liite förvänade tror jag minsann :D haha


15/10-11
yes! så sover han mitt lilla pucko. Facedown och jääättegärna
på vetekudden om han får bestämma (vilket han så klart får;))


Sen var det dags för Abbevakt en fredagkväll


14 okt 2011
Buss skulle det ju åkas! väldigt häftigt att åka buss i karlstad tydligen... :P


14 okt 2011
godis & dricka i badkaret ?! tur att man bara är hos syrran ibland så
att det faktiskt är helt okej med såna grejer ;)

14 okt 2011
Men tror ni han har det gött eller??
äääälskar denna bilden ♥ han ser så glad & nöjd ut :)



23.10.2011
Och vart var ni när det vara zumbathon på nöjes?
Såg inte någon som jag kände igen men men jag
ägde dansgolvet ändå ;P tssssssssss...
Hursomhelst! det var fruktansvärt KUL!

på att molly snor mitt vatten!
Sen har vi denna bilden... Klart o tydligt bevis på att molly
snor mitt vatten. Sitter oskyldigt med mitt vatten så kommer hon
och tar över :P och hon dricker ju inte som vanliga katter utan hon
doppar tassarna (kan lägga upp video sen)

28.10.2011
Rotat fram tomteblossen också! Eftersom minimannen inte
riiiktigt hade koll på vad det var :P

Årsdagsfirande!
mat
dricka
biljard
dricka
dricka dricka! ;P
väldigt trevlig kväll iaf ♥
29.10.2011

29 okt 2011
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Så! det var min senaste tid det ;)
Nu kör vi ny vecka o nya möjligheter

Ciao! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Cupcaken hitta jag på nätet. Och Johan (tatuerarn) fick bestämma färgerna. Jag titta inte ens när han gjorde den. Och det gjorde han ju bra. :)

Rosetter är snyggt! Det har jag också tänkt göra. Hehe. Men får se om det får plats nånstans. :)

Sök på Sabina Kelley så får du se min inspirationskälla. Hennes ena arm är så sjukt snygg!

2011-11-01 @ 07:35:58
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

guuud vaa stor han har blivit - albin alltså ;) !!!

Hoppas allt är bra med er !! kramar

2011-11-03 @ 13:31:01
Länk: http://frokenmela.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!