Hej o hå!

mitt liv . com | 2011-10-14 | 14:54:48 Kommentera här! » 0 st

Jobbar o kämpar på! :D
men inte är det lätt med all jäkla förkylning o feber
hit o dit heeela tiden, men men är ju trots allt HÖST!
(snart vinter??)
allt kan ju inte bara bestå av ljus o mys ;)


 


Idag är jag L E D I G !! :D
så idag har jag varit duktig, var in en suuupersnabbis till stan på
förmiddagen. Sen åkte jag och slängde skräp! Sånt där tråkigt
som man bara skjuter på tog jag tag i... Hade gärna kunnat dra med mig
med två bord o kastat också, men eftersom det är daniels så är det
väl bäst att han för bestämma ödet för borden... blocket kanske iaf
kan gå att få igenom? Vore sköönt att bli att med lite dreet,
spec då sånt som bara står i vägen och inte utgör
någon som helst funktion! :P

Förresten är jag ju ledig HELA HELGEN !!!

så ikväll kommer lilla lillebrorsan♥ in och har myskväll med
oss (så mamma & olle får lite fritid o kan gå på bio)


Imorgon ska vi åka till något som jag har
för mig typ hette "tranhems gård" typ (??)
Ingen riktig aning vad det är men danne vill sååååå gärna dit,
så man får väl ställa upp för gubbskrället ;)
kanske man får något fint tillbaka någon dag hehe ;)
Och på söndag är det givetvis zumba och ev skräckfilmskväll!! :D


Och sen är det måndag igen!
Tur att inte helger och ledighet flyger förbi... :P

16-22 posten heeeela veckan mån-fre som det ser ut nu!
och lördag på napoli 13-23 töppen töppen!

Nu ska det väckas gubbar städas o ätas :)

Hare gött så länge! ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!