Tur att man är kvinna

Hahaha | 2011-10-23 | 00:33:43 Kommentera här! » 3 st

Tre män var på en skogstur när de plötsligt kom till en stor, brusande älv.
De måste komma över till den andra sidan men hade ingen aning om hur de skulle kunna klara av det.

Den förste mannen bad till Gud: "Käre Gud, ge mig styrka att korsa den här älven!"
- Och Pang! så gav Gud honom starka armar och ben så att han kunde simma över älven på två timmar,
efter att nästan ha drunknat flera gånger.

Då sa näste man: "Käre Gud, ge mig styrka och verktyg så jag kan korsa den här älven!"
- Och Pang! så gav Gud honom en roddbåt och han klarade av att ro över
älven på en timme, även om båten var på väg att välta flera gånger

Den tredje mannen hade sett hur det hade gått med de två andra, så han bad
också en bön: "Käre Gud, ge mig styrka, verktyg och intelligens så jag också
kan komma över älven!"

- Och Pang! så skapade Gud om mannen till en kvinna. Hon kollade kartan,
gick några meter uppför älven och promenerade över bron






Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Sv: tack så mycket ! =)

Va det kul på nöjes?

2011-10-23 @ 19:30:48
Länk: http://moonzanna.se
Skrivet av: Emma

Tack så mycket! Känns dock så jäkla ovant. Haha. Fråga frisören om du känner dig osäker. :) Annars så växer det ju ut ganska snabbt.



Ja du, jag kollar på nätet. Gör sånt jag tycker om. Väldigt

Mycket färger och godsaker. Haha. Pratar med tatueraren. Bara man har en idé kan dom fixa resten. :) Tack igen! Älskar armen. Men nu har jag kommi på att jag ska göra hela. Hehe. Ska beställa tid till veckan och då blir det typ en sunday glass på underarmen.



Jag har fått lite inspiration från kläder, smycken och sånt också. :)

Vad vill du göra för typ av tatueringar då? :)

2011-10-29 @ 12:46:18
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Sv: ja skorna är så jävla snygga att jag ska ställa dom på en hylla så jag får beundra dom ett par gånger om dagen ;) hihi



ang fransarna så tror jag att alla kan ha sån fransförlängning, har för mig att hon sa att det brukar gå på alla. Det ska vara väldigt knas om det inte går. Man behöver absolut inte ha smink jag går rakt upp ur sängen, borstar till fransarna och så går jag ut ;)

vatten och så är inga problem, men av egen erfarenhet så är det lite känsligt att vara och gnugga i ögonen. Man bör vara försiktig när man är och pillar i ögonen. Men det är något man lär sig så nu efter ett par månader så är det helt naturligt =)



Jag tycker absolut att du ska gå till KASHK och testa, jag är megasuperduper nöjd med dom. Nämn gärna att du sett det på min blogg när du gör det

2011-10-30 @ 18:54:48
Länk: http://moonzanna.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!