Två veckor senare...

mitt liv . com | 2011-09-13 | 23:29:05 Kommentera här! » 0 st

Och vad har hänt?
i n g e n t i n g kan jag avslöja :P
bara jobbat jobbat jobbat!
Har fått förlängt på posten igen också! :D
så jag är sååååå nöjd!!

Denna vecka:

måndag ledig! tog tag i det sk "hemmet" :P
tisdag kväll på napoli
onsdag dag på napoli
torsdag kväll napoli + natt på posten
fredag kväll på posten
lördag ledig, kalas för mormor&morfar
söndag sleten till tusen ;) +hämta bokhylla fr kusin! :D



Sen har min lilla kattflicka Molly varit hos veterinären.
Fått haft tratt och äter medicin.
Ej hundra men troooligtvis är hon allergisk (??)
och vi har tänkt efter vad det kan ha varit, ngt vi ändrat på sistone
eller så och vi har kommit fram till kattmaten... skitskumt!
Men nu äter som sagt mediciner så vi hoppas att det försvinner och blir bättre snart ♥
 



Ser ut som mina monster har ett jobbigt liv va ?? :P


Vad mer har hänt då?

Vi har varit i Sthlm och Daniel har tagit tag i en av sina 30års presenter,
skjuta med tio vapen... Video kommer senare :)


Jag har varit på Cosmopol.
(iiinget för mig eftersom jag inte spelade och ville inte
gå själv och riskera gå vilse)


Sen har jag ju en sjuukt snygg lillebror också ;)

och megasöt!!! ♥ ♥ ♥



gullbrorsorna! ♥


Och det får vara allt för denna gången! Sova bör man
ju göra lite också kanske :)

Natti natt så länge!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!