Gnälldags!

mitt liv . com | 2012-04-03 | 21:36:34 Kommentera här! » 0 st

Man måste ju få gnälla av sig lite ibland med ;P

Kan ju börja med jobbet. Guuuuud så mycket blåbär
det finns som man stöter på!
Pratar om lilla karlstad... Säg mig då;
*Hur många lunchrestauranger beställer man då mat vid borden?
*Hur många ställen får man ta med egen mat att äta?
(för att det som finns inte duger herrrrrregud :P)

så check på det!

Hemmagnäll!
När vi flyttade till Bell så valde jag en parkering på ytterkanten för att
slippa bilar brevid mig åt alla håll. Så på ena sidan har jag danne , och andra sidan en
gångväg för att komma till parkeringen nedanför.
Men folk verkar inte fatta, utan ställer sig
halvt på min parkering o halvt på gångvägen
och tror att detta är ok, och det kan jag säga att det inte
är!! Och detta är ngt som stööör mig till miljonen! :D

Såpp! Då var det ur systemet!
Nu duscha så det är gjort, kan jag sova längre imorgon ;)
För imorgon är det napoli heeeeela långa dagen!

Det är full rulle hela galna tiden... Lite jobbigt för jag vill
hinna träffa vänner ♥
Är inte ledig förrän typ 14 april vad det verkar som "/
då är det lördagen o söndagen ledig (än så länge pepparpeppar)
 sen är det 7 dagar igen, men!
veckan där efter är nog lugnare!!! bara två långnätter wii :D



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!