Lite gnällande igen...!

mitt liv . com | 2012-04-15 | 20:43:47 Kommentera här! » 1 st

Någon har snott min cykel!
mycket jäkla bittert...
(alltid mina saker som blir snodda oavsett hur mycket annat som finns att välja på!!)
Kanske bara för att jag har har så jäkla snygga saker ?! :P

HAHA!

Använder den ju inte såååå mycket men ändå, nu ville jag ju ha den,
och då givetvis borta SUCK! ...

Hittade en jättesnygg cykel här om dagen
faktiskt, meen frågade så klart inte vad den kostade...



Kanske inte syns såååå bra men den är iaf, vit lite blommer o rosa sadel! :P
hehe gôr snygg ju :P

Får se vad det blir med det hela iaf, cykla o röra på fläsket behövs ju iaf! :D

Nu läggdags! "/

mån-on står alarmet på 4.30
fiiifaaan i h-e sikken pigg vecka det kommer bli... ;)


NATTI NATT !


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Nice bike! ;) Det finns en med cupcakes och grejer på. Vill haaaaaa. Men den lär man ju aldrig få ha ifred. :( Assholes som ska sno saker! :(

2012-04-15 @ 21:26:51
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!