Provat något nytt!

mitt liv . com | 2012-04-18 | 22:16:01 Kommentera här! » 0 st

Idag minsann har jag varit duktig!
Visste ju innan att kusinen o hans tjej körde pass och jobbade
kmti meeen aldrig tänkte att jag kanske kunde röra mitt fläsk där :P
Så på påsk kom vi fram till att han kör kettlebells.




Så ser vikterna ut man kör man med, och jag kan säga att
jag innan inte hade den blekaste aning vad detta var, men nu vet jag...
Det var grymt! :D
jobbigt till tusen (min älskade knän byebye ;))
blev minsta vikten för min del om jag ska orka röra mig något
överhuvudtaget imorgon :P
jag kommer ha träningsvärk imorgon!

Nu ska jag till underbara sängen!!
imorgon är det sovmorgon, behöver inte gå upp förrän kl9 ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!