Daniels överraskning!

mitt liv . com | 2012-12-27 | 21:27:29 Kommentera här! » 1 st

 
Glömde helt bort att skriva med en sak!
 
Idag efter jobbet när jag kom hem så mötes jag av en nöjd
Daniel som berättade att han hade en överraskning till mig.
Jaha tänkte jag... Tänkte att han hade städat, nog överraskning om han gjort det
tyckte jag, jag är petig med städningen! ;) den ska helst göras på mitt sätt! :P
 
Vad hade han gjort, jo bokat resa till Thailand! :O
 
Daniel har redan varit där när han var yngre, jag har aldrig varit där,
men jag vill verkligen åka dit någon gång i livet har jag sagt till honom.
Och i julklapp fick vi pengar för att kunna göra någon resa och
få komma iväg lite o göra något roligt.
Jag hade väl mer kortare, billigare resa i åtanke, men varför inte!
Lika bra att passa på tyckte Daniel, och jag kan väl hålla med,
inte vara snålis utan unna oss lite... :)
 
Jag är fortfarande lite njaaaa, men börjar luta en hel del åt jaaaa! :)
 

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

HÄRLIGT!! Klart ni ska åka :)
Kram

2012-12-27 @ 21:33:33
Länk: http://frokenmela.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!