En vecka sedan, värsta dagen i livet.

Hampus♥ | 2012-12-17 | 16:20:00 Kommentera här! » 1 st

För en vecka sen fick vi det hemska beskedet ingen blivande förälder vill ha... 

Barnet kommer inte överleva.

Det kändes som en overklig mardröm, som om man väntade på en käftsmäll och någon skulle säga " hallå vakna, du slumrade vissst till" men inte... Missfall hade startat och en förlossning var nästa. Fast innan det väntades timmar av sammandragningar. Tre sprutor morfin vet jag iallafall att jag fick, kanske något annat också, jag kommer inte ihåg... På slutet gick allt väldigt fort. På en halvtimme så hade vattnet hunnit gå, fått snabbt duschat av mig lite och några fåtal krystningar senare så föddes vår lilla Hampus.


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

KRAM !! <3

2012-12-17 @ 20:33:59
Länk: http://frokenmela.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!