Konstig känsla...

Hampus♥ | 2012-12-31 | 03:22:00 Kommentera här! » 0 st

Det känns helt konstigt när man gräver sig igenom alla kläder
som är överallt och man kommer att tänka på vilka kläder som
för tre veckor sen var tajta och inte passade längre.
 
Redan två dagar efter så var kläderna lösa,
såg ut som jag gick omkring i nattlinne eller något.
Det tog emot att vika ihop och lägga undan
sånt som helt plötsligt var för stort...
Vissa linnen har jag kvar i byrån och de är som klänningar.
 
Visst, former det har jag minnsan, både innan och efter,
jag blev verkligen inte någon liten topmodel-tjej om det låter som det,
men det försvann en del. Daniel märkte det redan på
sjukhuset men sa han inte ville säga något.
 
Snart är det nytt år och jag längtar sååå mycket!!!
 
Få börja om på nytt ♥
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!